معرفی و دانلود کمیک “بتمن – چه بر سر شوالیه شنل پوش آمد”

“بتمن – چه بر سر شوالیه شنل پوش آمد؟” یکی از جذاب‌ترین و استثنایی‌ترین مجموعه‌های کمیک در دنیای بتمن است که به قلم نویسنده‌ی برجسته‌ نیل گیمن نوشته شده است. این سری کمیک، به عنوان یک پایان برای داستان بتمن و قصه‌ای درباره‌ی افول و مرگ او، با روایتی عمیق و جذاب، طرفداران بتمن را به خود جذب می‌کند.

داستان با تشییع جنازه بتمن آغاز می‌شود. شخصیت‌های مختلفی که با بتمن در طول سال‌ها روبرو شده‌اند، گرد هم آمده‌اند تا خاطرات و تجربیات خود را درباره‌ی آخرین روزهای بتمن برای همدیگر بازگو کنند. اما همه‌چیز در این داستان به طور ناگهانی و پیچیده‌ای تغییر می‌کند و حقیقتی تاریک درباره‌ پایان بتمن برملا می‌شود.

“بتمن – چه بر سر شوالیه شنل پوش آمد؟” با استفاده از روایتی شگفت‌انگیز، ابعاد مختلف شخصیت بتمن و نقش او در دنیای جنایی گاتهام را بررسی می‌کند. این داستان تأملی عمیق درباره‌ی مفهوم قهرمانی، عدالت و نقش افسانه‌ای بتمن است.

در این داستان ما با تعامل شگفت‌انگیز بتمن با شخصیت‌هایی مانند جوکر، پنگوئن، کت‌وومن و سایر دشمنان و همچنین دوستان و همرزمان بتمن، به عنوان حاضران در مراسم تشییع بتمن، روبرو می‌شویم. این داستان با یک روند تاریک و تلخ به آخرین مبارزه بتمن در برابر نفس خود می‌پردازد

“بتمن – چه بر سر شوالیه شنل پوش آمد؟” با سبک گرافیکی استثنایی و الهام‌بخش آندی کوبرت و روایت بی‌نظیر نیل گیمن، به عنوان یکی از داستان‌های بی‌نظیر و پایانی برای شخصیت بتمن، در دنیای کمیک ماندگار شد.